Cos'è la tornitura CNC?

A prima parte di u tornu CNC hè "CNC", chì significa "cuntrollu numericu di l'urdinatore" è hè cumunimenti assuciatu cù l'automatizazione di i prucessi di machining.

"Turning" hè u terminu di machining per un prucessu induve a pezza hè rotata mentre un strumentu di taglio unicu puntu elimina materiale per currisponde à u disignu di a parte finale.

Per quessa, u tornu CNC hè un prucessu di machining industriale cuntrullatu da un computer è realizatu nantu à l'equipaggiu capace di turnà: un tornu o un centru di tornu.Stu prucessu pò esse realizatu cù l'assi di rotazione in l'orientazione horizontale o verticale.L'ultimi sò usati principarmenti per i pezzi di travagliu cù un grande raghju relative à a so lunghezza.

Qualunque cosa avete bisognu, pudemu machinà una varietà di materiali, cumprese l'acciaio inossidabile, ottone, plastica è titaniu.
I nostri machini ponu turnà pezzi da 0,5 mm à 65 mm di diametru da a barra, è finu à 300 mm di diametru per u travagliu di billet.Questu vi dà assai spaziu per creà cumpunenti chjuchi è cumplessi è assemblei più grande.

 

1.Quali forme ponu fà a tornitura CNC?
Parti di u generatore

La tornitura hè un prucessu di lavorazione altamente versatile capace di fà una larga gamma di profili secondu u prucessu di tornu utilizatu.A funziunalità di i torni è i centri di tornu permette di torni dritti, taper turning, grooving esterni, filettatura, zigrinatura, foratura è foratura.

In generale, i torni sò limitati à operazioni di tornitura più simplici, cum'è tornitura dritta, scanalatura esterna, filettatura è operazioni di foratura.A torre di l'utensili nantu à i centri di tornu permette à u centru di tornu per compie tutte l'operazioni di un tornu è ancu operazioni più cumplesse, cum'è a perforazione di l'assi di rotazione.

U tornu CNC pò pruduce una larga gamma di forme cù simmetria assiale, cum'è coni, cilindri, dischi, o una cumminazione di queste forme.Certi centri di rotazione sò ancu capaci di turnà poligonale, utilizendu strumenti rotanti speciali per creà forme cum'è un esagonale longu l'assi di rotazione.

Ancu s'è u pezzu di travagliu hè in generale l'unicu ughjettu chì gira, l'utensili di taglio pò ancu spustà!L'attrezzi pò spustà nantu à 1, 2, o ancu finu à 5 assi per pruduce forme di precisione.Avà, pudete imaginà tutte e forme chì pudete ottene cù un bloccu di metallu, legnu o plastica.

U tornu CNC hè un metudu di fabricazione diffusa, per quessa, ùn hè micca difficiule di scopre alcuni oggetti di ogni ghjornu chì usemu chì sò fabbricati cù stu prucessu.Ancu l'apparechju chì site aduprate per leghje stu blog hà viti o bulloni è dadi pruduciuti da un tornu CNC, per ùn parlà micca di applicazioni avanzate cum'è l'aerospaziali o i pezzi di l'automobile.

 

2.Should You Use CNC Turning?
z
La tornitura CNC hè una pietra angulare in l'industria di fabricazione.Se u vostru disignu hè simmetricu assiale, questu puderia esse u prucessu di fabricazione ghjustu per voi per creà pezzi di precisione, sia per a produzzione di massa o in picculi lotti.

Tuttavia, se sente chì e vostre parti cuncepite sò troppu grande, pisanti, non simmetriche, o avè altre geometrie cumplesse, pudete vulete cunsiderà un altru prucessu di fabricazione, cum'è fresatura CNC o stampa 3D.

Se, però, stai cunsiderendu usà a tornitura CNC, duvete cunsultà a nostra pagina di servizii di tornitura o cuntattate unu di i nostri esperti di serviziu per sapè di più nantu à e vostre opzioni per i prudutti fabbricati da u nostru prucessu di tornitura CNC efficiente è di alta precisione!

 


Tempu di Postu: Dec-21-2022